Pozycjonowanie
Lepsza widoczność w wyszukiwarce internetowej
Pozycjonowanie i Widoczność na konkretne słowa kluczowe
Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google po wpisaniu konkretnych słów kluczowych.
Pozycjonowanie składa się z dwóch części: działań On Site - czyli prace, które wykonywane są bezpośrednio na stronie internetowej. To między innymi wszelkiego rodzaju optymalizacja techniczna, poprawa struktury strony, dobór odpowiednich słów kluczowych i zapewnienie wartościowego contentu,
Drugą częścią są działania Off-site czyli wszystkie działania poza stroną. Najważniejszym czynnikiem działań off-site jest pozyskiwanie linków z zewnętrznych serwisów, które zwiększają wartość naszego serwisu internetowego.
W odróżnieniu do Reklamy w Internecie są to zazwyczaj długotrwałe działania przynoszące efekt naturalnych odwiedzin z wyszukiwarki. Takie działania przede wszystkim pozytywnie wpływają na wizerunek Twojej marki, pozwalają wyprzedzić konkurencję, a co najważniejsze - sprowadzić na stronę użytkowników i zwiększyć konwersję.
Więcej naturalnych odwiedzin witryny
Audyt SEO strony
Wstępna analiza Twojego serwisu pod kątem pozycjonowania oraz ustalenia odnośnie poprawy
Analiza słów kluczowych
Analiza i dobór odpowiednich słów oraz fraz kluczowych na które będziemy pozycjonować Twój serwis
Poprawa struktury strony
Poprawa strony pod kątem technicznym, utworzenie odpowiednich nagłówków, kategorii czy linkowania w serwisie
Link building
Utworzenie siatki stron internetowych, które linkują do Twojego serwisu, dzięki czemu zwiększamy jej siłę oraz pozycję w wyszukiwarce internetowej
Artykuły sponsorowane
Jedno ze skutecznych źródeł tworzenia link buildingu. Gościnny, lecz płatny artykuł dotyczący Twojego biznesu, zawierający link do Twojej strony internetowej.
Integracja z narzędziami analitycznymi
Podłączenie strony internetowej do narzędzi zliczających odwiedziny, analizujących jej skuteczność w Internecie oraz sugerujących poprawy.
Dopasowanie treści
Wzbogacenie aktualnych treści o wybrane słowa oraz frazy kluczowe, na które chcemy się pozycjonować
Poprawa linkowania wewnętrznego
Poprawa struktury linkowania wewnątrz serwisu internetowego. Często pozytywnie wpływa na pozycjonowanie oraz samych odwiedzających użytkowników
RAPORTOWANIE
Stała analiza prowadzonych działań, raportowanie o efektach oraz odpowiednie reagowanie na dotychczasowe wyniki